Tuesday, November 19, 2013

16 NoVemBeR 2013 *** My E-DAY

Alhamdulillah...lega sangat sebab first step berjalan lancar...
Mana yang dah baca post saya hari tu, mesti dah tahu yang aku akan bertunang pada tarikh ni kan??
Rasa bersyukur sangat-sangat sebab majlis berjalan dengan lancar walaupun hujan start petang 16hb tu...
Boleh tahan ramai jugak yang datang malam tu..

Yup, majlis tunang aku berlangsung pada waktu malam..
sama macam adik aku dulu jugak..buat malam..
Jumaat tu aku halfday..so balik jer keje terus buat la apa yang patut..
Pakcik dari ipoh sampai malam tu.. yang lain semua keesokkan  hari baru sampai..
Dua belah ada..sebelah mak & sebelah abah..
Meriah lah rumah sekejap...

Actually semua pakcik makcik & sepupu sepapat memang menunggu2 hari ni..
Tuan punya badan lagi la kan..hikhikhik...
Everything berlaku secara tiba-tiba...

Jodoh Allah itu kita memang tak boleh nak jangka..ada yang kenal dah lama, tapi akhir nya putus..
Ada yang baru kenal beberapa bulan , akhir nya melangkah ke arah untuk bersama (aku lah tu..hehehe)
Yang penting kita tidak pernah ada rasa putus asa, tawakal  dan percaya pada ketentuan Allah...


Gambar belum upload semua lagi..tapi aku bagi teaser sikit lah yer...
Dah dapat gambar yang full aku review ke...
Aku tak ada ambil mana-mana photoG  pun untuk majlis tunang ni,...
Tahun depan baru aku tempah OP..hihihi (dah tempah pun...)



 inilah tunang kita..panggil dia jef
ikot kan nama mohd jaffridin 
dah macam bunyi penyanyi pop yeh-yeh lak kan..hehehe



 sempat lagi buat peace ..ni sebelum majlis mula..
betul-betul selepas make up..





"PENGIKAT" kami..alhamdulillah
biasa-biasa jer cincin aku




 gambar cincin aku lagi..
yup..tema kami pink purple + tiffany green & baby blue + white
amik kawww...macam-macam warna ada



cantik tak??
heheheh




3 comments :

  1. akakkkkkk lawanye akak ....
    congrate yer kak ... kawen jgn lupe jemput erin tau2 ....

    akak makeup sendiri ke panggil MUA ...
    akak pakai shawl lagi comel ....nmpk mcm mude gitu ...auchhh ...

    CONGRATE againnnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. erinnnnn... tq..
      biasa2 je tuh..dah kena make up..lawa la jadi nya kan..hahahah
      insyaAllah..kawen nt akk jemput...

      akk hire MUA..belum sempat review lagi.nanti akk story k..
      akk mmg sentiasa muda la..ahakksss...
      rasa selesa pakai shawl..nak2 buat sendiri semua nya..

      Delete
  2. Salam,
    Jemput singgah http://washura.blogspot.com utk melihat koleksi veil & shawl pengantin. Kot2 ada yg berkenan utk di pakai di hari bersejarah awak nnt :)

    ReplyDelete