Saturday, January 11, 2014

E-DAY : Review Make Up


Pergh..punya lama la blog aku ni berhibernasi.. (ape punya ayat daaa..)
Cerita pasal majlis tunang hari tu pun tak habis-habis lagi..hahaha
Alaa..aku busy sekarang ni..biasa lah dah nak raya cina ni, bos busy kejar sale..
So, aku ni busy dengan invois la, wuotation la, call debtor mintak payment..
Fuh, kalau citer pasal kerja ni, mmg takkan  habis..

So, stop hal kerja..
Hari ni aku nak share pasal make up hari tu..
Aku guna kan khidmat butik Eyzmiea Andaman di Bukit Gambir.. 
Ikut kan pada mula nya aku nak guna kan khidmat kawan-kawan yg buat freelance..tapi semua clash 
dengan tarikh aku..so, aku terus book dengan kak Eyzmiea ni..
Senang jer berurusan dengan akak ni..aku dtg butik then bincang-bincang sikit..
Terus letak deposit sbb memang suka dengan khidmat dia..aku pergi dengan tunang (bakal masa tu..) & mak aku pun ikut..

Mula-mula macam risau sebab akak tu diam jer..seminggu sebelum majlis aku sms igt kan dia..
Selamat dia ingat..hehehe..
Dia punctual..datang macam yang di janji kan..
Lepas maghrib dia mula make up aku..then zup zap zup zap..
Sebelum Isyak aku siap dah..lengkap sekali dengan tudung..
Tu yang sempat bergambar dengan semua orang..

Dah..Bebel panjang pun tak guna..meh tengok gambar..
Nanti entry lain aku akan buat khas untuk butik ni okey..






Maaf la kualiti gambar biasa2 sahaja..
Aku suka tang mata..kening aku yang serabut ni pun blh jadi kemas..
TANPA CUKUR kening yer..just kemas kn sahaja...
Dia tgk baju aku..pastu terus make up..




Ramai yang cakap berseri muka aku malam tuh..kira make up ni naik..
Aku bagi 5/5 untuk akak ni..
Nanti majlis besar memang nak amik dia...hihihi


No comments :

Post a Comment