Friday, June 1, 2012

Dah setahun berlalu (part 1)

Assalamualaikum..

Apa punya terok ler aku kan..
Dah setahun benda ni berlalu baru nak cerita kat sini..hahaha..
terok betul..

Memang dah lama nak share kat korang semua pasal percutian keluarga aku ke langkawi thn lepas..
tapi boleh lak terlupa..bila check entry lama2 tak ada pun cite pasal pergi langkawi..
hahaha..sungguh kurang sopan ini tuan punya blog..
Jadi aku citer part by part la yea..
Cuma gambar nya tak la banyak mana sbb mmg tak sempat sgt bergambar byk2..
Dah la camera gedabak nak mampos...DSLR kan payah nak di kendong..
Jadi mana time senang nak amik je ada gbr..
Sbb jalan2 kali ni mmg nak berehat sesajor gitu..hahaha..

Aku sekeluarga pergi naik flight..
Balik nya naik tarain dari arau sampai KL..
Family aku lepak KL one night lagi..
Aku dengan Mail balik tempat masing2 sbb nak keje..

Aku dengan family gerak dari muar pagi2..
sbb flight petang..so tinggal kan kereta dekat Muzium Polis, KL..
Dari sana member abah tolong hantar kitorang ke LCCT..
Naik Firefly je..ms tu, tu je yang murah..
Nak merasa naik kapal terbang kan..hihii


Gambar before bertolak..kat rumah
gambar tuan punye blog mesti le kena ade..
with sis@angah



Gambar masa kat muzium polis

the girls..asal mak kat blkg lak tu








Gambar before berlepas..lepak kat lobby dulu..

beg nya banyak mcm nk pergi jauh..

pakcik sebelah tu cacat kan gbr betul

ade gaya pelancong tak?


ni aku test dslr..tak pandai pun guna

makan dulu before depart



masa ni masing2 sebok nak urut..haha

gambar dalam balai berlepas







dalam flight






selesai part 1..
nanti aku sambung lagi..nak pilih gbr dulu..hihii

No comments :

Post a Comment