Wednesday, June 13, 2012

idea #7 ~ official photographer (nikah/sanding/tunang/event) : pilihan (1) ::SHAGRASYIID.COM

Assalamualaikum..

Macam mana dengan cuti sekolah korang semua?pergh..budget mcm budak sekolah lak,,
Aku? tak ke mana pun..adik yang no.2 tu kan tengah pantang..
Melayan anak buah aje lar..
Ada gak pergi wedding yang dekat2 ni..tapi sedih tak dapat nak pegi wed kawan2..
huhuhu..selalu terlepas..mesti ade je hal nye..
Macam minggu lepas wed junior kat UTM dulu..da janji nak pi..
Tapi disebabkan aku kena pi kursus menuju masa depan,terpaksa cancel..
Apa2 pun aku doakan mereka bahagia hingga ke akhir hayat..

Bila tak dapat pi ni..confirm la aku ternanti2 gambar dorang..
nak gak tengok mereka di hari bahagia..
Bila sebut pasal gambar ni..aku ada la beberapa orang OP yang aku adore sgttt dengan keja dorang..
Ada OP tu member sekolah aku sendiri..
Senang la nanti nak dpt diskaun kan...(dgn mata terkedip2)..hihi..
jom kita tengok..



STUDIO SHAGRASYIID


Yang ni ada lah kawan sekolah aku dari darjah satu
dia juga ketua pengawas aku dulu..penolong nya aku la..hahaha..
nak gak promote diri..aptb..

aku mula kan dengan dia dulu bukan sebab dia kwn aku..
tapi aku mmg suka hasil kerja tangan dia..org nye kecik je..
tapi hasil kerja dia mmg BIG ..
pernah masuk dalam majalah inspirasi perkahwinan tak silap..
cara dia shoot n edit tu mmg klasik..nampak hidup..
bukan nya nampak mcm stgh OP tu..nampak plastik je muka lps edit..
betul kan..ade stgh tu edit je lebih..smp nampak pelik..


 Luas kan??



 gambar yang atas ni ade kuar majalah..




nice right?













atas ni umai..aku ade bt kan HB untuk dia..
biasa2 jer..



 Aciit ni bukan amik gbr wedding je..post wed pun amik..
orang gi honeymoon kat bali & singapore pun dia dpt ikot..





Ni la hasil keje dia yg masok majalah..
dia boleh buat guestbook gak..







last but not least


::.OWNER.::







okey..nanti aku sambung lak dengan OP yang lain k..ni baru mukadimah..hihih







1 comment :