Wednesday, April 24, 2013

Alhamdulillah..rezeki berbakti pada oarang tua : peringatan untuk aku juga:

Assalamualaikum..

Wah..bila sekali up entry..amik kau..sekali banyak entri yang keluar kan..
Tengah ada benda nak di kongsi..idea lak dtang mencurah2..

Berbalik pada tajuk aku kat atas tu..bunyi macam rezeki dapat duit berjuta2 je kan..hihi
(kalau betul, alhamdulillah..)
Sebenarnya tu rezeki abah aku..akhir nya dapat juga dia merasa pakai kereta MPV sendiri.
Segala hasil titik peluh dia bekerja selama ini, dan juga berkat dia menjaga ibu mertua dia (nenek aku),
sehari sebelum birthday dia, kereta ALZA dia keluar..tak sangka cepat.
Senyum je abah masa tu..happy aku tengok dia..
tapi still ade jugak yang mengata kat belakang..haih..
Abah aku pakai duit sendiri la beli kereta ni!! Ingat pakai duit nenek ke???
Geram aku dengan manusia2 ni..tahu bercakap je..sampai aku up kat status fb masa tu, aku tulis ..
" siapa nak dapat pakai keta mcm ni, jaga la org tua masing2"


 Kebetulan tema merah haritu..hahahah



Tengok siapa yg test drive dulu? Cucu atok la..hihih




Moga aku dapat membahagiakan kedua orang tua ku dengan rezeki yang lain pula

SAYANG MAK & ABAH



No comments :

Post a Comment