Wednesday, May 8, 2013

idea #7 ~ official photographer (nikah/sanding/tunang/event) : pilihan (2) ::yuzhokage photography ::

Assalamualaikum..

Wah..lega sangat rasa badan ni sebab election dah tamat dah (perang fb je belum lagi..huhu)..
Tugas aku sebagai jentera IT pun dapat di jalan kan dengan lancar nya..penat tapi seronok..
Kenal macam-macam orang dan masa tu jugak kita boleh kenal sikap-sikap manusia sekeliling kita ni..
Walau apa pun keputusan nya sekarang terima lah dengan hati yang redha..apa yg perlu sekarang ,jalan kan lah tanggungjawab masing seperti yang di amanahkan..jangan tunggu lagi 5 tahun baru nak nampak muka..

Eh..jauh dah aku melalut ni..hahaha..pada hal tajuk nak share pasal OP..maaf yer..bebel sekejap..
Okey , back to the story balik..sebelum ni , dalam part 1 , aku ada share pasal dua orang OP kan? ingat lagi tak?? Tu aku ade letak link, korang cari lar ek..hahaha.. one of the OP tu STUDIO SHAGRASYIID.. Siapa yang selalu cari pasal OP untuk wedding korang, mesti knl dengan dia ni..yup, he is my schoolmate..
Sekarang dia 2nd ranking dalam majalah Inspiransi Perkahwinan..dasyat kan...tapi jgn risau..banyak feedback yang aku dengar dari klien dia semua kata keje dia SUPERB dan tak mengecewakan.. orang nya pun sempoi and senang nak deal..



Tapi untuk entry kali ni (macam bunyi ini kalilah je..hehehe)..aku nak share dengan korang semua abg kpd shagrasyiid ni..dia pun rajin gak ikot job Shagrasyiid..so, ofcourse la bagus jugak kan..actually aku pun baru tau yang abg dia ada buat biznez ni jugak..sebab baru kenal..hahaha..









Ini lah dia photog yang aku nak kenal kan tu..
orang nya easy going..
his name yuzri khairul
just call him YUZ..


So, here aku share kan sikit dia punya hasil kerja okey..



If client bagi full support dgn photog, gambar pun mesti nampak hidup.
Yuz ni gambar dia pun ade "moment"..berguru dgn shagrasyiid kan..

















Bukan sahaja gambar wedding atau majlis pertunangan sahaja..
Ada juga untuk event lain..


LTDL





NEWBORN BABY








NANO
















Ada juga wedding chinese yang Yuz ni cover..






Buat B2B yang memang cari OP and belum jumpa lagi..
You all can contact this person directly..
Or korang boleh juga melalui saya.
Just say to him tahu dari hajar hazizi okey..
he will know..
ada something special menanti anda.

Jangan lepas kan peluang terutama yang duduk area Panchor / Pagoh / Bukit Gambir..
Tempat lain pun dia boleh pergi..pandai2 la you all semua deal okey..
Kalau dia tak layan dengan baik, sila beritahu saya..hehehe

Ni ada lagi sikit aku nak lambak kan gambar yang dia shoot












heheh..ni la adik dia
mmg suka misteri2 macam ni..


Go and get your best OP now guys!!

Anda boleh contact saya juga yer.
0142350870






No comments :

Post a Comment