Saturday, November 2, 2013

First Henna Job ...

Nih aku nak review sikit la pasal first customer aku utk job henna ni..
Intan ni adik kepada kak ijah ( kawan mak aku ).. dasyat kan, kawan mak aku panggil akak jer..
Masa deal tu aku dengan akak dia jer..pengantin is sangat senang and tak kesah inai nya ghupe mana pun...
So aku pun setuju lah nak inai kan dia...

Pengantin nikah 13 Oktober 2013.. so aku datang inai kan dia hari jumaat malam sabtu..
Kulit dia putih la sangat..so inai memang naik kat tangan dia..
Tanya corak nak macam mana, dia jawab " tak kesah lah kak..janji cantik" hehehe..
First kena inai kan bahagian jari dulu.. Then baru lukis-lukis..
Sebab yang bahagian jari tu pakai 5minit je..tapi haritu terlama sikit..
so, inai gelap sikit.. tang jari adik aku yang pakai kan...


Aku melukis tu ada la 2 jam.. pukul 11 baru siap..
nampak mudah tapi lenguh la jugak...hehehe..
Cakap banyak pun tak guna kan..
so lets see the pictures..


kan nampak tak berapa sekata kan inai hujung jari..aku suruh pembantu pengantin yang 
touch up esok nya before nikah..




yang tudung coklat paling kiri tu lah kakak yang aku cerita atas tadi...
kak ijah...







itu je la gambar yang mam pu aku tepek kan..hehehe..
tu pun amik dari page si pengantin..aku tak sempat nak amik gbr bersama..
tuan blog is pemalu.. hehehehe



No comments :

Post a Comment