Monday, September 12, 2011

kepedihan yang bakal berakhir

salam...

hati sakit...
tak ada benda nk ckp...
tiada perkataan yang boleh tafsirkan apa yang aku rasa...

dh lama aku pendam...
tp kerana org2 itu, aku masih bertahan...
sbb "org2 itu" tak bersalah

alhamdulillah...
Allah kurnia kan aku kekuatan untuk terus bersabar...
sbb aku tahu hanya Allah shj yang dapat membantu aku tak kira waktu...

terima kasih sbb menjadi kan aku semakin kuat...
setiap ape yang diperkatakan menambahkan lagi kekuatan pada aku...
sikit pun tidak buat diri ku goyah..
sedikit pun ia tidak menjadi nanah dlm hidup aku

ya allah...
kau bantu lah hamba mu ini untuk terus menjadi manusia yang tabah
biar lah kehidupan aku sederhana begini...
yang penting hidup ku dikelilingi dgn orang2 yang syg kan aku n aku syg kan mereka
aku gembira n bahagia dengan ape yang aku ada sekarang
kehidupan ini hanya sementara, semua nya hanya pinjaman
lebih baik hargai apa yang ada skrg...

wahai hati,
tabah lah dan bersabarlah...
insyaAllah, dgn izin dari Nya...
apa yang ko tanggung skrg akan berakhir...
sedikit shj masa lagi..
sabar ye hati...
ketika itu ko pasti akan tersenyum n ketawa

bukan mendoakan tapi kehidupan ini umpama roda...
kadangkala kita dia atas, kadangkala kita ada di bawah
semua nya telah ditetapkan
karma?? wallahualam...
hanya DIA yang tahu...

No comments :

Post a Comment