Saturday, February 26, 2011

Dung...dung...chey...

Hehehehe....bila baca tajuk,mesti pikir ape benda ler yang dung2 chey tu kan...saja jer nak buat gimik...act,nak sambung citer pasal kenduri kawen sepupu tuh...post sblm nih [post] saya dah citer kat korang semua masa majlis malam berinai kan..nih nak sambung ke majlis bersanding kat rumah pihak pempuan lak..

Pagi sebelum bertolak ke sana, aktiviti kat rumah sahar tetap ada...pagi tu saya ditugaskan untuk men'kukus' telur untuk di isi pada bunga pahar nanti..msti semua dok pikir, asal ler kukus...FYI, kukus telur lebih cepat taunak masak berbanding rebus.tapi tak ade pic nak tunjuk ler..almaklum lah, sape plak yang nak amik gbr owg tengah kukus telur hi3...

Rombongan pihak lelaki bertolak dalam pukul 1.15 p.m...Semua skali ada 6 buah kereta yang berkonvoi..tak ada sape2 pun...just ahli keluarga yang terdekat jer..Bila dh sampai tu, tgu la plak pengantin lelaki yg blm siap lagi...dia bersiap kat umah isteri dia..( kantoi...hi3)...lama gak menunggu..dh ler panas time tuh..sabar jer lar kan...ape yang menarik nyer, kami semua ada nampak satu group dancer nih...(saya sendiri dah lama tak tgk...teruja gak..)...ada Tarian Singa beb...tp confirm kitorg kena berjemur tgh panas dalam tempoh yang lama nih...

Citer panjang2 boring pulak nanti...apa kata saya sudahi dengan gambar yer...enjoy k...


:: antara hantaran yang perlu di bawa ::

:: pembawa dulang hantaran ::
:: ape yang ko suka sgt tuh dekda..::
:: nie keta penantin..hi3..::
:: panas tau time nih ::
:: hah, nie lar dia dung2 chey tuh..last minute py choose.penantin pun xtahu ada nih ::
:: masa ni singa nih tengah menari depan penantin...::
:: that singa tgh kopek limau ::

Saya rasa untuk post nih cukup ler yer...gambar2 nih semua dari camera asik saya...jd x byk sangat gbr yang di snap...FYI, saya dh tersalah masuk gbr tau..( rasa nyer ramai yang perasan dengan hal nih..) Almaklum ler excited sangat nk meng 'upload' gbr sampai salah upload...minta maaf yer kat reader semua..jadi kalu nak tgk gbr masa majlis sanding nih...lawat ler post yang nih yer ...[post]


p/s : nanti saya sambung untuk majlis sebelah lelaki yer...;p 


:: teratak kaseh kita ::

No comments :

Post a Comment