Monday, February 28, 2011

wedding reception : sebelah lelaki

Hai peeps...rini saya nak sambung citer wedding..tp bukan wedding saya ler,wedding cousin k...walaupun dh hampir sebulan berlalu,saya try my best untuk terus habiskan citer mereka ok...

date : 6/2/2011
place : dewan jubli tengkera (tak igt nama dewan tu sgt..;p)
time : 11pg-4ptg
theme : white + purple

On that day,saya diarahkan ditugaskan untuk handle flaw majlis..agak memenatkan gak tapi mmg best...wed nih jemputan xramai sgt..more to family guest jer..alhamdulillah,walaupun xade prepare pe2,saya dpt selesaikan tugas sampai habis.just x dapat nak tolong kemas dewan je coz kena balik awal.mak nak hantar my lil sis balik hostel..agak sedih gak time tu, saya pun tak tau knp tb2 touching sgt..tp sbb nak cover punya pasal,buat2 macam mata masok habuk..hahahaha...

Dalam pukul 10 macam tuh, saya gerak pegi dewan & setting ler ape2 yang patut...Masa tu, orang catering dan DJ dh sampai...then makndak (ibu pengantin lelaki) brief sikit pasal majlis dan saya pun terus jalankan tugas seperti yang diarahkan...first, siapkan senarai nama keluarga untuk tepung tawar,then bagi kat DJ...brief skit kat DJ apa yang dia kena buat & cakap..DJ ni mmg sporting,cuma geram satu jer...kami semua request lar lagu english masa pengantin makan, blh pulak dia pasang lagu lain...geram jer time tu, tapi malas nk pikir...banyak lagi keje nak buat..

Pasangan pengantin sampai kat dewan dalam pukul 1.30ptg macam tu dari bandar hilir...kompang pun dh ready,lega sangat sbb half way dah settle..tgl sikit je lagi...tapi saya rasa saya citer base on the pics lagi senang  & better kan...so, enjoy the journey...XOXO

1. Pelamin untuk my cousin nih my father yang buat with abg shah..abah yang sponsor.cuma abah agak sedih coz tak dapat nak buat seprti di rancang.almaklum ler Muzium Bukit Kepong dilanda banjir that week.rasa nyer ramai yang tau kan..act , masa sis saya kawen thn 2009,abg shah gak yang buat kan pelamin..so sape yang berminat tu leh contact saya k...hi3

:: nie pamdangan dari depan..i like sbb simple & nice ::

:: ni gbr dari sisi ::


2. Meja makan disiapkan oleh saya , my bro & dak ude...adik laki saya mmg ambil jurusan perhotelan dulu....dia pun mmg ada pgalaman untuk preparing meja attire nih..(ape la bahasa yang aku guna nih...)..kira tgn dia mmg berseni lar gak..tapi saya snap satu pic jer..hi3

:: abaikan tarikh pada camera...ni saya amik sendiri guna camera biasa ::

3. Ni pulak gambar semas penantin sampai...




:: sorry,gbr gelap...guna camera cap ayam ::

:: otw masuk dewan ::

:: gbr dekat ::
4. gambar with families...tapi gbr2 nih jer yang ade dalam camera saya...nt tgu gbr dari adik pengantin, saya upload okey..

:: with keluarga pihak lelaki ::

:: my family ::

:: pengantin baru & lama ;p ::

5. Ni gbr masa potong kek...act nih potong kali ke 2..kek yg caterer bg potong masa diorg makan beradab..yang ni kek untuk family sebelah lelaki...saya bagi hadiah ni jer..ini jer yang saya mampu..

:: yummy...SR the best ::



6. gambar yang lain nih saja jer nak letak..huhuu


:: ape keje ler pengapit tuh ::



:: keluarga paksu pun nak bergambar kat pelamin ::

:: jap2...blm ready ::

:: wewittt ::

:: insyirah yg comel ::

:: heart this princess <3 ::

:: thanks maklong, nenek & juwa..nih family sblh mak ::

i think cukup kot stakat nih..(mmg dh terlebih dari cukup pun)..thanks untuk mereka yg membaca & follow..

till then

regards,





:: teratak kaseh kita ::

No comments :

Post a Comment