Monday, May 28, 2012

AwEsoMe gAdgEt [dapur]

Salam sejahtera dan salam satu Malaysia...

Wah terasa makin bersemangat nak mengupdate blog sekarang ni....nak ikut kan macam2 yang nak dikongsikan, tapi tiap kali mula nak taip jer, terus jadi blurr..tu yang kadang2 berderat2 entry dalam draft tu...hahaha..ampun kan saya penunggu gua blog kesayangan....

Kali ni meh aku share dengan all the readers..budget ade orang baca blok ko la tu..
Gadjet yang unik dan amat lah membantu kita di zaman serba canggih ni..
Bukan saje unik tapi memudah kan kerja sekaligus masa yang digunakan pendek..
Bila tengok gadjet2 ni terasa nak sangat cari..geram tengok..
Cerita banyak pun tak guna, moh ler kita tengok awok..

1. tapis cuci buah & sayuran

sungguh efisyen kan??


 2.pemerah lemon @ limau kasturi




3. Alat pemotong yang ade ciri keselamatan




tempat letak pisau yang ada lable..bagus2..so pisau tak bercampur

mesin potong daging..



4. alatan untuk telur


2 in 1 okey..cepat dan mudah










untuk orang tersayang..aww..


5. alat memotong sayur/herba





6. alat hiris pisang








 7. penapis teh dan sudu canggih










8. penghiris jagung


ni mesin pop corn yang awesome





9. pembakar roti


baru 1st time nampak...


very awesome..clean & clear





10. pengupas kulit buah









11. pemotong pizza






Menarik kan alatan di atas..tu antara nya la..kalau korang rajin..
cari je kat pakcik google..mesti ada mcm2 lagi
tapi kan, ada satu set ni kalu aku dapat..fuhh..memang kerap la aku ke dapur..
hahaha..bunyi nye macam jarang ke dapur je kan..
nak tahu???

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

ape? nak tengok gak? 
scroll ke bawah lagi babeh

*

*

*

*

*

*

*

*

mesti menyirap kan..sabar2..
hihihi

*

*

*

*

*

ini lah dia
TARAAA






cantik kan?
ada semangat tak nak memasak bila dapat set ni??
kenapa pink? aku pun tak tahu..tapi bukan sebab warna..
tapi kepelbagaian tools buat aku tertawan..
wah gitu...



sampai ke temu lagi..
daaa

No comments :

Post a Comment