Thursday, May 24, 2012

Pergi nya seorang insan..

Assalamulaikum..

Pagi semalam bila aku check blog list kat blogger ni..
aku terdiam sekejap.. Dia dah pergi..
Yer, pergi..pergi untuk selama2 nya..

Insan yang aku maksud kan ialah Norma..
Baru sebulan yang lepas aku mengikuti kisah Arwah Norma..
Betapa dia di uji dengan ujian yang maha hebat..hanya Allah yang tahu kenapa dia di uji sebegitu..
Namun arwah beruntung kerana memiliki seorang suami yang berdiri teguh dibelakangnya sepanjang dia sakit..
Tiada sedikit keluhan yang keluar dari mulut suami..jaga dengan penuh sabar

Aku sendiri yang cuma hanya membaca kisah arwah..
Sudah berjuraian airmata..inikan pula insan yang menghadapi nye..
Keluarga arwah semua banyak membantu..termasuk kak moon sekeluarga..



Arwah ada seorang anak yang masih kecil..
Semoga anak arwah membesar dengan penuh kasih sayang oleh ahli keluarga yang lain..
Pada yang ingin mengikuti kisah arwah Norma, pergi ke SINI


Moga Allah mencucuri rahmat ke atas roh arwah Norma..Al-Fatiha



sumber : SINI

No comments :

Post a Comment